سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکته های جامانده
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

                            http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/noktehaa/c29c1dc9fc444bb25ee1935177ec3094.jpg
شرایط کاریم جوری هست که به نسبت با دانشجویان زیادی سر و کار دارم . و خوشبختانه با دانشجویانی از جنس متدین وبه نسبت مذهبی ( مثل رابط های فرهنگی - بچه های بسیج و ... ) و البته مجرد !
برای همین بعضی وقتها دوستانی که به دنبال یه گزینه مناسب برای امر خیر هستند با واسطه همکاران مطرح می کنیم که خانواده ها ارتباط برقرار کنند و دیگه بقیه ماجرا به عهده خود خانواده ها ...
اما جریانانی که داره پیش میاد داره قابل تأمل میشه .
ماجرا از این قرار است که وقتی شرایط شخص مطرح می شه و خیلی هم شرایط خوب و مناسبیه، چه از نظر اخلاق و رفتار و اعتقادات و چه از نظر مالی ، اما نتیجه جواب، منفی میشه .
چرا ؟ یا ادامه تحصیل یا جور نبودن شرایط ! ( که البته ابهام هم داره ) یعنی بعضی وقتها حتی بدون اینکه شخص رو ببینند .
من در این چند خط نمی خوام دنبال دلیل بگردم که چرا این پاسخ ها رو می دن .
بلکه می خوام نکته ای رو یادآور بشم که ما داریم وارد عرصه جدیدی از نوعی زندگی با ارتباطات جدید می شیم .
عرصه جدید ارتباطات پیامکی ، ارتباط کلوبی ، ارتباط فیس بوکی و ... ارتباطاتی که همشون می تونه تبدیل بشه به ارتباط حقیقی و نزدیک .
یعنی نسل جدید جوانان ما نسلی هستند که پرونده آنها پر است از انواع ارتباطات . چه دخترها و چه پسرها
پسری که در پرونده زندگی اش پر است از اسامی جنس مخالف ، پر است از خاطره با جنس مخالف ، پر است از انواع رابطه با جنس مخالف
تنوع ، تنوع و تنوع

و نسل جوانانی که این عرصه ارتباطات آزاد را تجربه نکرده باشند در حال انقراض است . چرا که هر کدام در حال ورود به زندگی مشترک خود هستند و انصافاً خوشا به حال آن کسانی که چنین همسرانی نصیبشان شود .
و الآن سری بزنید به دبیرستان ها ( نمی گویم راهنمایی )و دانشگاه ها و ببینید صحبت از چه چیزها و چه کسانیست. سرگرمی ها و دلخوشی ها و اوقات فراغت ها چگونه است .
البته الحمدلله در کشوری زندگی می کنیم که اعتقادات و پرداختن به جنبه های معنوی انسان و خودسازی ها کم نیست اما در این برهه که خیلی ها در به نمایش گذاشتن جذابیت های جسم خود گوی سبقت را از هم می ربایند پایبندی به اصول انسانی و اعتقادات طبیعتاً مشکل می باشد و در واقع وقتی تشنگی جسمی ایجاد می شود خیلی ها به دنبال رفع تشنگی خواهند رفت .
و توقع تنوع طلبی که در درون شخص باقی خواهد ماند .
و اما در پایان ...
                     قابل توجه خانم های دم بخت ... جوانان پاک و سالم را به راحتی و با توجیهات بی منطق رد نکنید که شوهر آکبند هم تمام شد ...

 

سید مهدی پیشنمازی

این مطلب در سایت :
عمارنامه
حرف تو
عصر  هامون


[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 10:2 عصر ] [ سید مهدی پیشنمازی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

فکر می کنم در آسیب شناسی فضای سیاسی کشور زیاده روی شده و حساسیتی که روی فضای سیاسی هست روی فرهنگ نیست . من به سهم خودم به اون می پردازم ---- از دوستان وبلاگ نویس فرهنگی، یا همشهریان (در ساری) و هم استانی های عزیز خواهش می کنم جهت تبادل لینک با ذکر نام شهر بنده رو در جریان بگذارند .
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 823502