سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکته های جامانده
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان




این انیمیشن نگاهی مختصر و مفید به سرگذشت هسته ای ما از زمان محمد خاتمی رئیس جمهور اصلاحات تا زمان حسن روحانی رئیس جمهور حال حاضر و تحریم های کنونی و تحت فشار گذاشتن ایران دارد.
در زمان محمد خاتمی فعالیت های مخفیانه هسته ای ایران توسط سازمان منافقین به آمریکا اطلاع داده شد و آمریکا تحرکات بین المللی خود را با تهدید ایران به قطعنامه و جنگ شروع کرد و دولت اصلاحات به دلیل رعب و وحشتی که از آمریکا داشت  کلیه فعالیت های هسته ای ایران را به حالت تعلیق در آورد. تعلیقی که به گفته خود آمریکایی ها مقدمه تعطیلی بود. دایی محمد در این انیمیشن نقش محمد خاتمی را بازی می کند. دایی محمد فرفره های قشنگی رو که بچه ها با خلاقیت خودشون ساخته بودند رو در صندوقچه گذاشت و پلمپ کرد که مبادا آقای سام عصبانی بشه ...


                

در پایان دوره خاتمی به خاطر بد عهدی های آمریکا و متحدانش مقام معظم رهبری دستور از سر گیری فعالیت های هسته ای را صادر کرد و فعالیت های هسته ای ایران از سر گرفته شد.
آقاجون در این انیمیشن همین دستور را به بچه ها می دهد
عمو محمود اما با دایی محمد فرق داشت اون کسی بود که در دهکده به در خونه آقای سام قلدر می رفت و اعتراض می کرد و به بچه های دهکده تکنولوژی جدید اسباب بازی ها رو یاد می داد. فرفره تبدیل شده بود به  روروک و این باعث عصبانیت آقای سام شد به طوری که آب مزرعه رو به روی اونها بست .

به خاطر سختی تحریم آب عمو حسن پیشنهاد مذاکره با آقای سام رو داد و آقای سام هم براشون شرط گذاشت  روروک ها باید شکسته و نابود بشن ولی فرفره ها رو می تونن نگه دارند.
روروک ها نابود شدند و ... بهتره خودتون این انیمیشن رو ببینید .


لینک کیفیت متناسب با تلفن همراه :

http://www.mostazafin.tv/images/video/resize/low_quality280animation-hasteie-becharkh-ta-becharkhim.mp4

لینک کیفیت عالی :

http://www.mostazafin.tv/images/video/80/animation-hasteie-becharkh-ta-becharkhim.mp4

https://telegram.me/noktehaye_jamande


[ دوشنبه 95/2/27 ] [ 8:48 صبح ] [ سید مهدی پیشنمازی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

فکر می کنم در آسیب شناسی فضای سیاسی کشور زیاده روی شده و حساسیتی که روی فضای سیاسی هست روی فرهنگ نیست . من به سهم خودم به اون می پردازم ---- از دوستان وبلاگ نویس فرهنگی، یا همشهریان (در ساری) و هم استانی های عزیز خواهش می کنم جهت تبادل لینک با ذکر نام شهر بنده رو در جریان بگذارند .
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 823444