سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکته های جامانده
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

معمولا تصور این است که تصاویری که دریافت یا ارسال می شود پس از پاک کردن از آلبوم تصاویر تلفن همراه شما به کلی حذف خواهد شد . اما واقعیت این است که تصاویری که شما ارسال یا دریافت کردید در پوشه های دیگر  کارت حافظه تلفن همراه شما ذخیره خواهد شد که به طور معمول قابل مشاهده نیست و اگر تلفن همراه شما به هر دلیلی (مثل امانت دادن  یا بردن به تعمیرگاه و ...) به دست شخص دیگری بیوفتد به راحتی قابل دسترسی خواهد بود و ممکن است در جایی دیگر مورد استفاده نا به جا قرار گیرد.




با گسترش نرم افزارهای ارتباطی در تلفن های همراه، انقلابی در نحوه نقل و انتقال اطلاعات از قبیل عکس، فیلم و صوت و ... پدید آمد.
پرداختن جامع به نکات مثبت و منفی آن شاید فرصت دیگری بطلبد اما لازم دانستم چند نکته مهم را یادآور شوم که می تواند برای شما سرنوشت ساز باشد .
در ارتباطات خصوصی شما که به وسیله این نرم افزارها صورت می گیرد تصاویر زیادی رد و بدل می شود.
تصاویری بین مادر و فرزند، پدر و دختر و همسران و ... که شاید حفظ جنبه خصوصی آن برای شما اهمیت زیادی داشته باشد.
معمولا تصور این است که تصاویری که که دریافت یا ارسال می شود پس از پاک کردن از آلبوم تصاویر به کلی حذف خواهد شد . اما واقعیت این است که تصاویری که شما ارسال یا دریافت کردید در پوشه های دیگر  کارت حافظه تلفن همراه شما ذخیره خواهد شد که اگر تلفن همراه شما به هر دلیلی (مثل امانت دادن  یا بردن به تعمیرگاه و ...) به دست شخص دیگری بیوفتد به راحتی قابل دسترسی خواهد بود و ممکن است در جایی دیگر مورد استفاده نا به جا قرار گیرد.
برای جلوگیری از این کار چند راه وجود دارد.
به شکل زیر دقت کنید.
            

در قسمت شماره 1 بعد از اتصال تلفن همراه شما به کامپیوتر و فعالسازی گوشی به عنوان اتصال حافظه به کامپیوتر نام تلفن همراه شما به همراه درایو کارت حافظه در صفحه my computer  ظاهر می شود.
1 -  که اگر به محتویات آن نیازی ندارید می توانید با کلیک راست بر روی درایو حافظه تلفن همراه گزینه format  را انتخاب کرده و حافظه خارجی (مموری کارت) را به کلی پاک کنید(دقت کنید که عملیات شما بر روی کارت حافظه خارجی باشد نه حافظه اصلی تلفن همراه ). در این حالت کلیه محتویات در کارت حافظه شما مانند عکس و فیلم و ... پاک خواهد شد و خیلی از نرم افزارها هم ممکن است با اختلال روبرو شوند.

راه دوم
در ویندوز های 7
2 -   بعد از ظاهر شدن حافظه خارجیِ تلفن همراه شما در my computer  مانند شکل 2 به داخل آن رفته و در مستعطیل بالا سمت راست مانند شکل 2 گزینه ( jpg. ) را می نویسیم . در این حالت جستجوی کارت حافظه شما شروع می شود و کلیه عکسهای موجود در کارت حافظه تلفن همراه شما به نمایش در می آید. (شکل 3)
و شما می توانید تصاویری را که مایل نیستید در تلفن همراه خود نگه دارید را از این طریق حذف کنید .

3 -  در ویندوز XP  هم می توانید بعد از رفتن به درایو  کارت حافظه تلفن همراهتان با زدن گزینه search  و انتخاب گزینه جستجوی تصاویر و تایپ (jpg. ) کلیه تصاویر موجود در کارت حافظه تلفن همراه خود را مشاهده و در صورت تمایل حذف کنید.

 


[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 2:10 عصر ] [ سید مهدی پیشنمازی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

فکر می کنم در آسیب شناسی فضای سیاسی کشور زیاده روی شده و حساسیتی که روی فضای سیاسی هست روی فرهنگ نیست . من به سهم خودم به اون می پردازم ---- از دوستان وبلاگ نویس فرهنگی، یا همشهریان (در ساری) و هم استانی های عزیز خواهش می کنم جهت تبادل لینک با ذکر نام شهر بنده رو در جریان بگذارند .
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 823410