ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ منوچهري 
سلام
خداقوت خوشحالم که هنوز فعاليد
در مورد مسئوليت سنگين تر مردها، راستش من فکر ميکنم آقايون و خانم ها هر دو مسئولند که در مورد تعاليم دينشون مطالعه و تحقيق کنند، فلسفه حکمي مثل حجاب حتي با فکر کردن هم حل ميشه و حتي نياز به مطالعات گسترده هم نداره، مسلما مطالعه ميتونه به تحکيم و تکميل اون کمک کنه اما در حد رعايت و فهم اين حکم، تفکر منطقي جوابگوست.
اما يک مسئوليت مهم به عهده مردهاست اونهم اينکه همونطوري که براي محارمشون انتظار رعايت احکامي مثل حجاب رو دارند، براي خانمهاي بي حجاب ارزش بيشتري در اعمال و افکارشون قائل نشن، منظورم اينه که يک بام و دو هوا رفتار نکنند. مثلا يک مرد به اصطلاح مذهبي که در مورد يک خانم بي حجاب يا خانمي که پايبند اصول اسلامي در صحبت کردن و نگاه کردن و... نيست به خواهر يا خانمش ميگه فلاني خيلي اجتماعي است يا خيلي با معرفته(!!!!!!!!!!!!!!) مسلما اونها رو به اين فکر مي اندازه که پس اينطور عمل کردن حتي از ديد برادر يا همسر مذهبي من مطلوب تر و ارزشمندتره، بنابراين من هم بايد در اجتماع همين طور عمل کنم تا ارزشمندتر ديده بشم.
اين فقط يک مطلبه (البته يکي از مطالب مهم هم هست) اما با نگاه هاي تيز بينانه تر به خيلي از اين موارد بر ميخوريم که در جهت گيري خانم ها نقش فراواني دارن.
موفق باشيد