آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ نيك 
يكي از عنايات خداوند متعال  به مومنان  موهبتي است كه حق را از باطل تميز  مي‌دهند و اين بسته به ميزان قدرت ايماني فرد متغير است و در افراد مومن حقيقي اين صفت فرقان به صورت عالي متجلي شده‌است.
و يكي از عنايات خداوند  به آقاي احمدي‌نژاد هم طرفداراني است كه قاطبه آنان مومن و معتقد هستند. در نتيجه يك انسان مومن عليرغم علاقه‌اش به هر فرد غير معصومي ، نظر خود را بدون هيچ حب و بغضي در خصوص اظهارات و عملكرد اين فرد ابراز مي‌نمايد.
بايد گفت عليرغم همه ارادتي كه به شخصيت شجاع و دانشمند  خستگي‌ناپذير دكتر احمدي‌نژاد داريم، بايد گفت اشغالات سنگين اجرايي جناب دكتر و مقابله با توطئه هاي مختلف، باعث شده تا ايشان از فكر كردن در خصوص برخي مسائل مهم فرهنگي محروم بمانند و ظاهرا اين امر خطير را فردي ناآشنا و در عين‌حال مدعي مسائل ديني براي  آقاي رئيس جمهور انجام مي‌دهند.
قصد توهين و ملامت رئيس جمهور عزيزمان را ندارم ، و لي جناب دكتر بايد به اين امر توجه نمايند كه وقتي به مسئله اي مومنان جامعه ‌معترض و منتقد هستند، قطعا ان مسئله داراي اشكال و نقصان است. جناب آقاي دكتر! اين همه  مومن دغدغه‌مند را به فردي مانند مشايي نفروش! راهي كه او مي‌رود به تركستان است. از ما گفتن...
و اما صحبتي با برادر عزيزم سيد مهدي، فصل‌الخطاب در اينگونه مناقشات ، خود دين خداست و اولي‌ترين افراد جهت شناساندن دين خدا علماي اعلام و از همه بالاتر مقام رفيع ولايت‌فقيه است. نظرات علما مشخص و نظرات متعالي مقام ولايت نيز در اين خصوص كاملا در دسترس و هويداست. پس چراغ روشن است و براي رسيدن به به مقصد جاده خاكي رفتن و اجتهاد شخصي آوردن، به نظر خلاف عقل و منطق مي‌رسد.
مسئله حجاب و عفاف كاملا موشكافانه و ظريف در دين خدا تبيين شده‌است.حال چه كنيم كه بعضي‌ها جرات ابراز دستورات دين خدا را ندارند و گرنه ما خلاء تئوري و دستورالعمل نداريم.
ضمنا از اينكه دوستان بسيجي ما همچون سيدمهدي دست به قلم بوده و از آن مهمتر در فضاي سايبري هم فعال مي‌باشند جاي خوشحالي فراوان و فخرفروشي است. بايد تكت تك بسيجي‌هاي ما وارد اين فضا شوند كه الحمدلله كم هم نيستند.
اين هم از بسيجي‌هاي ما .....