سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکته های جامانده
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

کافی شاپ تلکا ساری

کافی شاپ تلکا ساری

کافی شاپ تلکا ساری

شاید براتون سوال باشه که اینجا کجاست ...
الآن بهتون می گم
اینجا طبقه بالای یکی از شلوغترین کافی شاپ های شهر ماست .بارها شد که وقتی با همسرم می رفتم اونجا  جَو اونجا جوری بود که شاید آدم یک کم خجالت می کشید . می دونین چی می گم دیگه ؟ ( وضعیت حجاب رو می گم )
خیلی از هم تیپ های خودمون هم این مشکل رد داشتن . برای همین بچه مذهبی کجا ؟ کافی شاپ کجا ؟
با خودم گفتم یعنی چی ... برای چی نباید بتونم با همسرم اینجا بیام ؟ ( تو شهر خودم غریبه ؟ ) چرا داریم این محیط ها رو از دست می دیم !!
می دونین چیکار کردیم ؟
با چند تا از بچه های متاهل پایگاه بسیج محل و دوستای بیرون از پایگاه برنامه ریختیم که فلان ساعت بیان اونجا . اولین برنامش به دعوت پایگاهمون بود ( چون از نظر من این می تونست شروع یک الگوی کار فرهنگی در هر شهری باشه )
برنامه های بعدی دونگی ، پولها رو تقسیم می کنیم  .درسته که یک سوم از بچه ها اومدن و بقیه وقت نکردند اما نتیجه کار خیلی رضایت بخش بود .جَو اونجا رو خیلی آروم و محترمانه غالب شدیم ...راستی قیافه اون کسانی که هم تیپ ما نبودن وقتی این صحنه رو می دیدن دیدنی بود ...
( ضمناً تا یادم نرفته از آقا مجید و آقا امین هم تشکر می کنم که ما رو توی این طرح کمک کردند . انشالله تو عروسیشون جبران کنیم )
البته در مورد این طرح  نقشه های زیادی داریم که بعداً دوباره در جریانتون می ذارم (نقشه هایی که حتماً شهر ما رو متحول خواهد کرد )

اینم یه مدل کار فرهنگیه دیگه... نه ؟


[ سه شنبه 90/4/14 ] [ 5:41 عصر ] [ سید مهدی پیشنمازی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

فکر می کنم در آسیب شناسی فضای سیاسی کشور زیاده روی شده و حساسیتی که روی فضای سیاسی هست روی فرهنگ نیست . من به سهم خودم به اون می پردازم ---- از دوستان وبلاگ نویس فرهنگی، یا همشهریان (در ساری) و هم استانی های عزیز خواهش می کنم جهت تبادل لینک با ذکر نام شهر بنده رو در جریان بگذارند .
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 105
کل بازدیدها: 824074