• وبلاگ : نکته هاي جامانده
  • يادداشت : فضاسازي با هدف ... !!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام سيد
    چطوري؟
    به موضوع خوبي پرداختي احسنت!
    اين مسئله از چند جهت حائر اهميته
    1- نحوه ي طراحي ، چاپ و نصب اين بنر ها با اين ابعاد نشان دهنده ي هدف دار بودن آن براي برخي مقاصد است که خدا عاقبت همه ي ما را با اين اوضاع ختم به خير کند.
    2- هزينه ي چاپ چنين بنر هايي با اين ابعاد، قابل توجه بوده و منبع آن محل اشکال و سوال براي مردم مي باشد که آثار تخريبي آن در اذهان عموم در اين اوضاع اقتصادي به مراتب بيشتر از آثار مفيد و سازنده ي آن است.خصوصا در مورد اين بنر خاص
    3-بارها و بارها شاهد وفات علماي بزرگ و معظم از همين ديار بوده ايم که حتي يک پارچه ي ساده و معمولي هم برايشان نصب نشده است که اين نشان از بي در و پيکري(شما بخوانيد بي صاحبي) اوضاع در اين شهر است.
    4- تعداد کثيري از علماي حاضر در اين ديار هستند که براي جلسات اخلاق و درس و بحثشان حتي يک کاغذ در ابعاد A4 هم براي اطلاع عموم نصب نمي شود در حالي که براي افراد خاص با هزينه هاي بالا در مواقع بي ربط (مثل همين بنر خاص که نه سالگرد ايشان است و نه هيچ ارتباطي به وفات ايشان دارد) اين چنين سطح شهر مذين به اين عکس ها مي شود!
    5- نمي دانم چه وقتي بايد بفهميم و درک کنيم که اشاعه فرهنگ ديني و مذهبي از چه راه هايي امکان پذير و موثر است.33 سال از انقلاب گذشت و مديران به ظاهر مذهبي اين نظام ديني هنوز نمي خواهند گار درست فرهنگي - ديني انجام دهند و با کارهاي شکلي و ظاهري فقط در پي ... هستند و به نظر اين بنده در اين مورد مذکور(بنر هاي ماه مبارک) بايد جوابگوي انحراف اين نسل تشنه ي معرفت ولي محروم از آن باشند.
    6- خدا عاقبت همه ي مارا ختم به خير کند انشالله
    يا علي مدد
    التماس دعا