ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 

اون اتفاق 2 تا مشکل اساسي داشت:

1)همه افرادي که مبلغ و روحاني هستند وظيفه و تکليفشون اينه تا مردمو با اسلام ناب و قرآن ونماز &خلاصه بندگي خدا آشنا کنن..ايشون که روحاني و مبلغ هستن مگه وظيفشون اين نبود؟پس چرا وقت اذان دست از کار دنيايي نکشيدن وبه نماز وبندگي خدا نپرداختن؟؟

2)اگه محل سخنراني ايشون غير از مسجد بود ميشد گفت شايد راه تا مسجد زياد بوده يا جا نبوده تا نماز بخونن اما محل تجمع مسجد & خونه خدا بوده..هم جا براي نماز بوده هم وقت نماز،پس چرا نماز نخوندن؟

يکي در پاسخ حرفام ميگفت خب آدم جايزالخطاست حالا يه خطا که اشکالي نداره،ايشون ادامه دهنده راه پيغمبرن ما نميتونيم اينطور قضاوت کنيم..

جواب:اولا انسان ممکن الخطاست نه جايزالخطاست،براي کسي که حوزوي هست اين خطاها به دور از انتظاره .. دوما چون که صد آيد نود هم پيش روست..کسيکه به اولين چيز دين پايبند نيست و با يه سخنراني و براي کسب مقام دنيوي دست از نماز اول وقت بکشه ديگه چه انتظاري به برقراري عدل و انصاف و مساوات و برقراري جامعه اسلامي و امام زماني بايد داشت؟؟؟ سوما تا همين قبل انتخابات اکثرا مخالف حوزه و دين و مقام روحانيت بودن چيشد حالا ميگين ادامه دهنده راه پيغمبر و ما حق نداريم اينطور قضاوت کنيم؟؟

ايشا.. که در پناه خدا اين 4 سال به خير ميگذره

يا علي

+ سرباز ولايت 


در ديدار جليلي هم همين اتفاق افتاد فقط اقايان بجاي اينکه بنگن حرمت مسجد جامع شکست گفتن جذب حداکثري

هه

خدا به شما عقل بده

اهي امين

+ mahsa 
vali mesle inke nazar sanjiha dorost az ab dar omad!
+ يکي از اعضاي ستاد 
سلام...
فقط ميتونم بگم براي شما متأسفم با اين کوته فکريتون...
خود بنده يکي از افرادي بودم که از اختلاط بين خانم ها و آقايون جلوگيري ميکرد...
بنابراين دليلي نميبينم وقتي خودت به چشم ديدي شما رو به قسمت بانوان راه ندادند،بازهم تيتر مطلبت رو به اختلاط دخترا و پسرا اختصاص بدي...
خوشبختانه آقاي دکتر رأي آورد و بايد 4 سال و به اميد خدا 8سال با دولت تدبير و اميد زندگي کني دوست عزيز!
موفق باشي!!!
سلام
ممنون از مطلب خوبتون
حسين(ع) جانش را فداي نمازش کرد
روحاني نمازش را فداي مقامش کرد
اينم دولت تدبير و اميد
+ عليرضا 
پاسخ به برادر يزداني:
سنگ شمايي که ميخ در شما فرو نمي رود. چطور همين مردم که 9 دي حماسه! آفريدند الان سنگ هستند؟ پس از اين همه نکبت و سرافکندگي که در سالهاي اخير براي مردم ارمغان آورديد، انتظار کف و دست و هورا هم داريد؟! چه اقدام فرهنگي و سياسي در اين سالها کرديد که الان انتظار برداشت داريد؟ حداقل در زمان سيد بزرگوار خاتمي خيلي از شاخص هاي فرهنگي و اجتماعي و حوزه سلامت در حد متعادل بود ولي الان چه؟ بهتر است وقتي کمتر از 10 درصد اقبال عمومي را داريد، زبان در قفا کنيد و تفکر کنيد که چه کرديد!
+ عليرضا 
شما فقط دنبال منفي نگري باش. مقصر اينکه هويت جوان هاي ما دچار اختلال شده امثال شماها هستيد. يه عده بي تدبير مقدس نما که با عملکرد 8 ساله خودشون ارمغاني جز بيکاري، بيعاري، افراط و رياکاري براي جوان ها نداشتيد و عافيت را از خانواده ها دور کرديد و فساد را جايگزين آن. البته الان از بار مسووليت عملکرد خود شانه خالي مي کنيد و هنوز هم جاي استغفار ، ترکتازي مي کنيد. مرشد جديد شما (جليلي) هم مي خواست در اين راه گام بردارد که به لطف بصيرت مردم ناکام ماند. براي جوان متولد دهه هفتاد چه ارمغاني آورديد که الان از آنها انتقاد مي کنيد. بنده خودم منتقد وضعيت فرهنگي جوانان هستم ولي از برداشت سياست زده و مغرضانه امثال شما بيزارم. خدايا شاهد باش که ملت از اين قوم نادان خوارج گونه چه ها کشيده.
پاسخ

بنده به جليلي رأي ندادم
سلام آقاسيد

به اميد پيروزي امت حزب الله
—————————————————-
انتخـــــــــــــاب اصـــــــــــلح
……………………………..
امام خامنه اي: نقش ارتباط با معدن نور و عظمت بسيار فراتر از تکيه صرف بر محاسبات مادي و دنيوي است.
+ يزداني 
سلام عليکم. اين اخبار را در تبريز هم شنيدم اما برايم قابل باور نبود. با توجه به فتنه اي که در سال 88 اتفاق افتاده بود ديدگاه بنده بر اين بود که سطح آگاهي آحاد جامعه بالا رفته و انشااله با تدبير و آگاهي بهترينها رقم خواهد خورد، اما مثل اينکه نرود ميخ آهنين در سنگ... تکرار اشتباهات، يعني گذشته را تکرار کردن. و نشان دهنده اين است هرچه کار فرهنگي و سياسي صورت گرفته ناچيز بوده.
+ بهروز 


سلام گزارشتون خيلي عالي و دقيق بود! به شما احسنت مي‌گم و به روحاني (عليه ما عليه) .....

نظام صاحب داره، مگه ميشه صاحب نظام اسلامي، بزاره انساني به تقيد به اسلام رأي بياره؟؟؟

خدا هتک کنندگان حرمت نماز و اسلام را لعنت کند

+ ... 
شما بخاطر دختر و پسر مختلط رفتي اونجا که الحمد لله تيرت به سنگ خورده حالا داري ياوه گوويي ميکني متاسفم برات. با حرفات داري به جمعييت اونجا که اتفاقا افراد مسن و اقشار مختلف از کارمند گرفته تا بازاري و غيره که از ساععت 18:30 نه وقت اذان اونجا بودن توهين مي کني .
پاسخ

من به خاطر دختر و پسر نرفتم . به خاطر اين رفتم که ذهنيت بدي برام نمونه . اونم با حرف ديگران. و مي دونستم که چنين چيزي امکانش خيلي ضعيفه .حالا منطقي بودن يا نبودن حرفهام ديگه با ديگران !
+ آزادانديش 
به دکتر جليلي راي مي دهم.
براي ديدن عکسهاي کامل مراسم به سايت خزرنما مراجعه نماييد
+ نبي نژاد 
فقط آدم ميتونه حالت تاسف بار به خودش بگيره و همين ...
   1   2      >