آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 


سلام،خوبين؟

من از شهر يزدم

تو کانون جوانان بسيج کار ميکنم تازه کارم،کاراي فرهنگي

ممنون ميشم کمکم کنيد.

چاقو رو اگه بدي دست جراح جون آدمارو نجات ميده ولي اگه بدي دست قاتل آدم ميکشه..
مهم شخصيت اون کسيه که از اون وسيله استفاده ميکنه
سلام داداش بزرگوار . خدا بخير کنه . خيلي وضع و اوضاع خوب بود به سبزه نيز آراسته شد .
با پست عفت بروزم و منتظر نظراتتونم .


سلام

ممنون از اظلاع رسانيتون

چه قد ذوق کرديم که همچين ارتباطي اومده

خدا آخر عاقبت اين قضيه رو به خير کنه

يا زهرا

+ حاج رضوان 


خدا خير بياره سيد جان

سلام...خدا قوت

( همسر شهيد کاوه گفت: با وجود اينکه مي‌دانستم با مردي ازدواج مي‌کنم که اکثر اوقات در منطقه جنگي است و بايد سختي‌هاي زندگي را به تنهايي تحمل کنم ولي از اين انتخاب احساس غرور مي کنم و به خود مي‌بالم ) .


به روزم

يازهرا

www.ahlolvela.blogfa.com

+ محمد 
سلام
برادر اين تکنولوژي چيز جديدي نيست که بخواد مشکل عمده اي در پي داشته باشه! خيلي قبل تر از اينها وبکم به وجود آمد که چت تصويري داشته باشيم ... يا حتي ام ام اس، که فرد ميتونه فيلمي که ضبط کرده رو به راحتي براي ديگري بفرسته! ... من به شخصه فکر نمي کنم معضل چنداني از اين باب در مورد ويدئو چت (حداقل تو ايران) به وجود آمده باشه! حالا اون که ويدئو چته و تو خود اينترنته و مخاطبينش بعضاً اصلاً همديگر رو نميشناسند، اما تماس تصويري بين لا اقل دو آشنا صورت مي گيره، تصاويرش بسيار کيفيت پايينتري از وبکم داره، ذخيره اش به غايت سخت تره و مهمتر اين که بسيار هزينه بر تر از ويدئو چته! پس منه خلافکار واسم خيلي ساده تره که برم از طريق چت به تصاوير خصوصي دختران دست پيدا کنم تا بيام دقيقه اي 150 تومن بدم تا تا تصاوير بي کيفيتي رو با مشقت فراوان به دست بيارم، و تازه در صورت شکايت از من تمام مشخصاتم تابلو دست پليس باشه!
کمي فکر کنيم!
يا علي
پاسخ

خلافكار پولدار نداريم ؟ كار خلاف حتماً نتيجه بي پولي و نداري نيست . بعدشم امثال فيلم زهره كم اتفاق افتاد ؟امثال كليپ هاي دانشجويي كم اتفاق افتاد ؟ بله آبرو رفت حالا مجرم هم تعقيب شد اما آبرو رفت !


سلام

اصولا تکنولوژي و استفاده از آن همانند چاقوي دو لبه ميباشد که متاسفانه در خصوص مضرات استفاده از تکنولوژي کمتر زباني شروع به سخن کرده است . مطلب مزاج مجازي در وبلاگ اينجانب نيز مويد همين مدعا است که از شما دعوت ميشود نظر خود را در اين خصوص بفرمائيد

تا بيايد استفاده از آن فرهنگسازي بشود طول ميکشد.
سلام جناب پست جالبي گذاشتيدواقعاهيچ تضميني نيست براي امانتداري نيست قبلاکه چه مشکلاتي داشتيم باعکسهايي که توسط دوربينهاي گوشي گرفته ميشدحالاچه مکافاتي بکشيم بااين رايتل خداعاقبتوبخيرکنه
+ معصوم 

رهبر معظم انقلاب در اين زمينه به حجاب برخي حاضرين در مراسم استقبال اشاره کرده و فرمودند: «خودتان را مجهز كنيد، مسلح به سلاح معرفت و استدلال كنيد، بعد به اين كانونهاى فرهنگى - هنرى برويد و پذيراى جوانها باشيد. با روى خوش هم پذيرا باشيد؛ با سماحت، با مدارا.
فرمود: «و سنّة من نبيّه»، كه ظاهراً عبارت است از «مداراة النّاس»؛ مدارا كنيد. ممكن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد؛ داشته باشد. بعضى از همينهائى كه در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز، هم بقيه‌ى آقايان - الان در اين تريبون از آنها تعريف كرديد، خانمهائى بودند كه در عرف معمولى به آنها ميگويند «خانم بدحجاب»؛ اشك هم از چشمش دارد ميريزد. حالا چه كار كنيم؟ ردش كنيد؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به اين جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به اين اهداف و آرمانهاست. او يك نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى اين حقير باطن است؛ نمى‌بينند.
«گفتا شيخا هر آنچه گوئى هستم / آيا تو چنان كه مينمائى هستى؟». ما هم يك نقص داريم، او هم يك نقص دارد. با اين نگاه و با اين روحيه برخورد كنيد. البته انسان نهى از منكر هم ميكند؛ نهى از منكر با زبان خوش، نه با ايجاد نفرت. بنابراين با قشر دانشجو ارتباط پيدا كنيد.»