mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ منوچهري 
سلام
خداقوت خوشحالم که هنوز فعاليد
در مورد مسئوليت سنگين تر مردها، راستش من فکر ميکنم آقايون و خانم ها هر دو مسئولند که در مورد تعاليم دينشون مطالعه و تحقيق کنند، فلسفه حکمي مثل حجاب حتي با فکر کردن هم حل ميشه و حتي نياز به مطالعات گسترده هم نداره، مسلما مطالعه ميتونه به تحکيم و تکميل اون کمک کنه اما در حد رعايت و فهم اين حکم، تفکر منطقي جوابگوست.
اما يک مسئوليت مهم به عهده مردهاست اونهم اينکه همونطوري که براي محارمشون انتظار رعايت احکامي مثل حجاب رو دارند، براي خانمهاي بي حجاب ارزش بيشتري در اعمال و افکارشون قائل نشن، منظورم اينه که يک بام و دو هوا رفتار نکنند. مثلا يک مرد به اصطلاح مذهبي که در مورد يک خانم بي حجاب يا خانمي که پايبند اصول اسلامي در صحبت کردن و نگاه کردن و... نيست به خواهر يا خانمش ميگه فلاني خيلي اجتماعي است يا خيلي با معرفته(!!!!!!!!!!!!!!) مسلما اونها رو به اين فکر مي اندازه که پس اينطور عمل کردن حتي از ديد برادر يا همسر مذهبي من مطلوب تر و ارزشمندتره، بنابراين من هم بايد در اجتماع همين طور عمل کنم تا ارزشمندتر ديده بشم.
اين فقط يک مطلبه (البته يکي از مطالب مهم هم هست) اما با نگاه هاي تيز بينانه تر به خيلي از اين موارد بر ميخوريم که در جهت گيري خانم ها نقش فراواني دارن.
موفق باشيد
+ سلام 

من اتفاقي اين جا اومدم اما مطالب اين دوست عزيز را خوندم و درست هم تحليل كرده و با ايشان موافقم..خطاب به دوستي كه با لحن بد و توهين اميزي گفته مگر علما و روحانيون بلد نيستند تحليل كنند!!!

چرا هم بلدند و هم بلد نيستند!!!!!!!!!!!هر كدام .اقع بين باشد و تعصبي مثل شما نباشد تمام حرفهاي احمدي نژاد را مي شنود و بعد نظر مي دهد و عده اي هم مانند اقاي .....فقط انچه به مذاقشون خوش نياييد مي بنندو نظر مي دهند !!!!!11

در ضمن مگر اين دوست عزيز چه چيزي از ديگر علما و روحانيون كمتر دارد

مهم هوش و ذكاوته كه ايشان دارند!!

حالا شما پروفسور بشو يا مانند ميرحسين موسوي مهندسو معمار و نقاش بشو

وقتي روزنه هاي ذهنتون بسته اين علمتون با خودتون همان بهرت به گور ببريد بهتر است

موفق باشيد

+ ني 
قابل توجه كساني كه هي دم از قانون و قانونمندي در جامعه مي‌زنند:

"در بحث بدحجابي و بي‌حجابي خلأ قانوني نداريم. در سال 1375 ماده 638 قانون مجازات اسلامي و تبصره آن تصويب شده و به تاييد شوراي نگهبان هم رسيده است که در اين ماده قانوني آمده است هرکس علنا در انظار و اماکن عمومي و معابر تظاهر به عمل حرامي کند علاوه بر کيفر عمل به حبس از 10 روز تا دو ماه يا تا 74 ضربه شلاق محکوم مي‌شود و در صورتي که مرتکب عملي شود که نفس آن عمل داراي کيفر نيست اما عفت عمومي را جريحه دار کند فقط به حبس از 10 روز تا دو ماه يا تا 74 ضربه شلاق محکوم خواهد شد.
در تبصره اين ماده قانوني نيز آمده است زناني که بدون حجاب شرعي در معابر و انظار عمومي ظاهر شوند به حبس از 10 روز تا دو ماه و يا از 50 هزار ريال تا 500 هزار ريال جزاي نقدي محکوم خواهند شد."

نيك
+ علي 
شما خيلي دگمي !! ديگه هيچ جاي دفاعيي از اين مرد نيست ! شما فکر کردي اين همه مرجع و امام جمعه و .... احمق هستن که سخنراني احمدينژاد و تحليل کنن که حالا شما اومدي تحليل کردي ؟ بعدشم ايشون دوباره تو مصاحبه با خبرنگارها گفتن من سر حرفم هستم ايشون که اين همه اعتراضووو ديد چرا چيزي نگفت ؟
خدا قوت
+ طبرسي 
آقا جان محــــــــــــــــــبــــــــت گفتم! نه محــــــــــــمـــــد!
حالا...
حالا....
اينم از  بسيجي‌هاي مــــــــــــا ......
+ نيك 
يكي از عنايات خداوند متعال  به مومنان  موهبتي است كه حق را از باطل تميز  مي‌دهند و اين بسته به ميزان قدرت ايماني فرد متغير است و در افراد مومن حقيقي اين صفت فرقان به صورت عالي متجلي شده‌است.
و يكي از عنايات خداوند  به آقاي احمدي‌نژاد هم طرفداراني است كه قاطبه آنان مومن و معتقد هستند. در نتيجه يك انسان مومن عليرغم علاقه‌اش به هر فرد غير معصومي ، نظر خود را بدون هيچ حب و بغضي در خصوص اظهارات و عملكرد اين فرد ابراز مي‌نمايد.
بايد گفت عليرغم همه ارادتي كه به شخصيت شجاع و دانشمند  خستگي‌ناپذير دكتر احمدي‌نژاد داريم، بايد گفت اشغالات سنگين اجرايي جناب دكتر و مقابله با توطئه هاي مختلف، باعث شده تا ايشان از فكر كردن در خصوص برخي مسائل مهم فرهنگي محروم بمانند و ظاهرا اين امر خطير را فردي ناآشنا و در عين‌حال مدعي مسائل ديني براي  آقاي رئيس جمهور انجام مي‌دهند.
قصد توهين و ملامت رئيس جمهور عزيزمان را ندارم ، و لي جناب دكتر بايد به اين امر توجه نمايند كه وقتي به مسئله اي مومنان جامعه ‌معترض و منتقد هستند، قطعا ان مسئله داراي اشكال و نقصان است. جناب آقاي دكتر! اين همه  مومن دغدغه‌مند را به فردي مانند مشايي نفروش! راهي كه او مي‌رود به تركستان است. از ما گفتن...
و اما صحبتي با برادر عزيزم سيد مهدي، فصل‌الخطاب در اينگونه مناقشات ، خود دين خداست و اولي‌ترين افراد جهت شناساندن دين خدا علماي اعلام و از همه بالاتر مقام رفيع ولايت‌فقيه است. نظرات علما مشخص و نظرات متعالي مقام ولايت نيز در اين خصوص كاملا در دسترس و هويداست. پس چراغ روشن است و براي رسيدن به به مقصد جاده خاكي رفتن و اجتهاد شخصي آوردن، به نظر خلاف عقل و منطق مي‌رسد.
مسئله حجاب و عفاف كاملا موشكافانه و ظريف در دين خدا تبيين شده‌است.حال چه كنيم كه بعضي‌ها جرات ابراز دستورات دين خدا را ندارند و گرنه ما خلاء تئوري و دستورالعمل نداريم.
ضمنا از اينكه دوستان بسيجي ما همچون سيدمهدي دست به قلم بوده و از آن مهمتر در فضاي سايبري هم فعال مي‌باشند جاي خوشحالي فراوان و فخرفروشي است. بايد تكت تك بسيجي‌هاي ما وارد اين فضا شوند كه الحمدلله كم هم نيستند.
اين هم از بسيجي‌هاي ما .....
جزو معدود دفعاتي بود كه آقاي حرف هاي آقاي رئيس جمهور برام منطقي و درست بود...هرچند فكر مي كنم تحت تاثير مشايي اين حرف ها گفته شده بود!
+ سحور 

سلام.ممنون از اينكه مثل هميشه ، مسائل رو با دقت بررسي كرديد.

در مورد اينكه رييس جمهور فرمودند مردها هم سهم دارند در اين موضوع و همه بايد به يك اندازه مورد عتاب قرار بگيرند، يك نكته اي هست كه فكر ميكنم مورد توجه قرار نداديد.

اين باز برميگرده به بحث فرهنگ سازي ها. مردان مورد نظر،‏فقط نامحرمان كوچه و خيابان كه نيستند!!! طرز نگاه و برخورد مردان نزديك،‏از پدر گرفته تا برادر و همسر و دوست و آشنا، همه ي اينها دست در دست هم ميدن تا يك نگرش و بعد يك منش براي زنان جامعه به وجود مي آورند. بنده به عنوان يك زن بايد عرض كنم كه خيلي خيلي اعتماد به نفس بالايي لازم هست كه من بتونم با حجاب و حفظ همه ي حدود، در جامعه و در همه ي محيطهاي درسي و شغلي حاضر بشم! اين در حالي هست كه مردان اطراف من همه از سلامت كامل رواني و ديني برخوردار بودند خدا رو شكر. و همين باعث شده كه در سير تربيتي خودم، اين اعتماد به نفس رو كسب كنم و متزلزل نباشم در اين مساله.

سلام و درود
در جواب شما:

رهبر انقلاب امروز در ديدار اساتيد دانشگاه:
در اين شراسط حساس کنوني جهان ، من با حرکت و سخن و نوشته اي که ولو صادقانه و با نيت خير باشد ولي ايجاد اختلاف و تشتت و خدشه به اتحاد ميزند مخالفم.
+ حقيقت جو 
منم ميگم نظر شما ارزش نداره چون مستدل و قانع كننده نيست و فقط عين رئيس جمهورتون ميگيد نظر من و حرف من و حرف اونم درسته